Jak nakupovat

Potřebujete poradit s nákupem u Little Shoes? Níže najdete nejčastější otázky zákazníků včetně odpovědí, případně se na nás neváhejte obrátit s konkrétním dotazem.

S jakou oblastí vám můžeme pomoci?

Orientace na e-shopu

Jak najdu to správné zboží?

Primárně dělíme boty na dětské (velikosti 16-36), dámské a pánské (velikosti 37-47), případně doplňky. V těchto kategoriích najdete další podkategorie, nebo můžete zkusit filtrovat produkty dle parametrů (velikost, typ boty, výrobce apod.). Vybírat můžete také rovnou určitou značku, nebo zkusit vyhledat konkrétní boty přes vyhledávání.

Kdo mi poradí s výběrem?

Od toho jsme tu v první řadě my, takže se nás neváhejte ptát. Využít můžete zdejší chat, e-mail, telefon, osobní návštěvu na prodejně, ale i sociální sítě.

Pokud jste u nás poprvé, doporučujeme článek První nákup barefoot bot, případně Jak měřit? Jakou vzít? Další informace o barefoot obuvi najdete v sekci O barefoot, jejíž součástí je i naše vzdělávací Barefoot Akademie.

Jak přidám boty do košíku?

Je potřeba nejprve v detailu u daného produktu vybrat požadovanou velikost a poté již požadovaný počet kusů tlačítkem Přidat do košíku snadno vložíte.

Jaké způsoby platby nabízíte?

Na prodejně je možné kromě hotovosti platit i kartou, na e-shopu poskytujeme širokou škálu standardních platebních možností, jejichž nabídka se může lišit dle zvoleného dopravce a země doručení. Proto nejlépe ověřit v sekci Doprava & platba.

Do jakých zemí zasíláte?

E-shop Little Shoes slouží primárně pro Českou a Slovenskou republiku, pro ostatní státy provozujeme v angličtině i němčině e-shop Footic. Přesto i z Little Shoes můžete nakoupit do vybraných zemí EU, jejich kompletní seznam najdete na stránce Doprava & platba. Země mimo EU (Velká Británie, Švýcarsko, Norsko aj.) bohužel nepokrýváme.

Jak dokončím objednávku?

V košíku vyberete Pokračovat, zvolíte zemi doručení, způsob dopravy a platby, opět kliknete na Pokračovat. Dále zadáte osobní údaje a fakturační adresu, volitelně se můžete i rovnou zaregistrovat, abyste mohli v budoucnu čerpat výhody věrnostního programu. Nakonec vše zkontrolujete a potvrdíte tlačítkem Odeslat objednávku.

Nepodařilo se mi realizovat platbu…

Pokud jste potvrdili objednávku, měl by vám dojít e-mail, ve kterém naleznete ještě 30 minut platný kód na zaplacení, kdyby se nepodařilo napoprvé. Pokud byste tuto lhůtu nestihli, součástí e-mailu jsou i instrukce, jak zaplatit platebním převodem.

V jakém stavu je má objednávka?

O všech změnách od potvrzení objednávky a platby přes odeslání zásilky až po její doručení jste informováni automatickými e-maily na uvedenou adresu. Pokud vám nic nepřišlo, zkuste zkontrolovat složku Spam, případně se ozvěte na naši zákaznickou linku a my pro vás stav objednávky rádi prověříme.

Is it possible to shop in English or German (Deutsch)?

Yes, try our footic.com or footic.de.

Dostupnost zboží a jeho dodání

Prodáváte pouze barefoot boty?

Snažíme se nabízet co nejširší barefoot sortiment. Naše nabídka zahrnuje 100% barefoot obuv, kompromisní boty, které naplňují jen některé barefoot požadavky, ale také doplňky všeho druhu, tudíž nelze tvrdit, že bychom prodávali pouze barefoot boty, byť většinově ano.

Jsou všechny položky skladem?

Na našem e-shopu by měly figurovat pouze položky, které skutečně máme v daných velikostech skladem a připravené k odeslání.

V ojedinělých případech se může stát, například technickou chybou stavu skladu, že objednáte něco, co se reálně na skladu již nevyskytuje. V takovém případě vás obratem kontaktujeme a zkusíme společně najít nejvhodnější možnou náhradu.

Garantujete dodání do druhého dne?

Pokud v pracovní dny objednáte do 10:00, měli bychom stihnout vše zabalit a předat dopravci ještě ten den, takže by druhý den měl doručovat vám. Dáváme si záležet na tom, abychom tuto lhůtu dodržovali i v období největší sezóny, u drtivé většiny zásilek se nám to daří.

Přesto jsme pouze lidé a ve výjimečných případech či při technických komplikacích se může stát, že vám zboží dorazí později. Pro klidný průběh proto doporučujeme realizovat objednávku s dostatečným časovým předstihem.

Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, tuto variantu doporučujeme všem z blízkého okolí. Po objednávce pro vás zásilku nachystáme na prodejnu, kde ji budete moci i na místě vyzkoušet a v případě platby dobírkou koupit jenom ty boty, které vám sednou, a zbytek nechat na prodejně.

Kde máte výdejní místa?

V tuto chvíli nabízíme dvě lokality pro osobní odběry – firemní prodejnu v Písku a partnerský obchod Pro malé dobrodruhy na Praze 9. Vždy doporučujeme před návštěvou ověřit aktuální otevírací dobu.

Je sklad e-shopu totožný se skladem prodejny?

Sklad e-shopu dříve býval součástí prodejny, ale z kapacitních důvodů jsme ho museli přestěhovat do vlastních prostor. Návštěvníkům prodejny tedy nyní nabízíme zúžený výběr bot, který by měl pokrývat základní šíři sortimentu.

Pokud ovšem máte nestandardní velikost nohy či zájem o konkrétní typ boty, doporučujeme si zboží předem objednat na e-shopu s osobním odběrem na dobírku na prodejně. Jakmile pro vás zásilku nachystáme k odebrání (většinou nejpozději do druhého dne), dáme vám vědět, že se můžete zastavit boty vyzkoušet.

Reklamace a vracení zboží

Můžu zakoupené zboží vrátit?

Ano, cokoliv vám nevyhovuje můžete do 3 týdnů od převzetí v původním stavu poslat zpět, ať se jedná o celou zásilku či v případě nákupu vícero položek o její část. My vám následně vystavíme dobropis a odpovídající sumu pošleme zpět na účet.

Jak vrátit zboží, které nechci?

Kompletní instrukce najdete na stránce Vrácení zboží.

Co stojí vrácení zboží?

To záleží na způsobu dopravy, který si vyberete. Když využijete standardní variantu vrácení Zásilkovnou, tak vás to vyjde na 59 Kč (podání v ČR), můžete si vybrat i jiného dopravce nebo k nám zanést balíček osobně, máte-li zrovna cestu kolem naší prodejny či skladu.

V případě, že vaše objednávka překročila hranici pro „dopravu zdarma“, ale po vrácení části zboží klesne finální hodnota objednávky pod 2 500 Kč, bude cena dopravy navíc započítána při dobropisu vráceného zboží.

Lze zboží vyměnit?

Výměnu formou velikost za velikost, nebo bot za jiné odpovídající hodnoty nám bohužel systém neumožňuje. Pokud chcete zboží do 21 dnů vyměnit, standardní cestou vraťte původní zásilku a objednejte skrze e-shop novou.

Můžu vadné zboží reklamovat?

V záruční době máte samozřejmě nárok na oprávněnou reklamaci. Doporučujeme zboží pečlivě zkontrolovat před jeho prvním používáním, abyste předešli případným nespokojenostem později. Obdobně boty reklamujte ihned po odhalení závady, neboť by jejich další užívání mohlo vést k prohloubení problému.

Jak zboží reklamovat?

Kompletní instrukce najdete na stránce Reklamace.

Reklamované zboží nám pokud možno posílejte řádně vyčištěné a bez dalších nečistot. Stejně tak prosíme o trpělivost, oprava vady může zabrat potřebný čas k jejímu kompletnímu odstranění.

Vydrží obuv funkční po celou dobu záruční lhůty?

Životnost obuvi se odvíjí od způsobu a intenzity používání. Přestože je většina nabízených bot vyrobena z kvalitních materiálů, při vysoké zátěži, nesprávném používání či nedostatečné péči se můžou opotřebit rychleji.

Slevy a další výhody

Co mám dělat, když mi nefunguje slevový kód?

Máte slevový kód a nezapočítává vám po zadání slevu? Doporučujeme následující kroky:

  1. Zkontrolujte, zdali máte kód napsaný správně a uplatňujete ho na boty správné značky.

  2. Ověřte, zdali vybrané boty nejsou ve slevě samy o sobě, na již zlevněné zboží se většinou akce nevztahuje.

  3. Pokud vám vyskakuje hláška o vypršení platnosti, ujistěte se, zdali jste nezmeškali lhůtu pro uplatnění kódu. Obdobně nejde zadávat jednorázový kód opakovaně ani více slevových kódů najednou.

  4. Pokud si jste jistí, že máte vše výše popsané správně a přesto kód nefunguje, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince, případně uveďte do poznámky u objednávky svůj problém s nefungujícím kódem a my se pokusíme technickou chybu opravit či vám slevu, na kterou máte nárok, připíšeme ručně.

Kde získám bonusové slevové kódy?

V rámci věrnostního programu všechny věrné zákazníky pravidelně odměňujeme slevovými kódy na vybrané značky a to až do výše 30 %. Jedná se o unikátní kódy, které věrní zákazníci naleznou po přihlášení v klientském centru v sekci Moje věrnostní slevy a nelze je získat jiným způsobem.

Nezávisle na věrnosti je možné nárazově získat slevové kódy odebíráním našeho newsletteru, sledováním našich sociálních sítí, popřípadě u externích partnerů, se kterými spolupracujeme.

Kdo je věrný zákazník?

Věrným zákazníkem je automaticky každý registrovaný zákazník, který u nás v celé nákupní historii daného profilu nakoupil za více než 10 000 Kč. Svou zákaznickou skupinu můžete ověřit v klientském centru v sekci Moje slevy, pokud náhodou nesedí, neváhejte nás kontaktovat, abychom technickou chybu napravili.

Jak získám plošné fixní slevy?

Na věrnostní slevu ve výši 3 % na celý nákup mají nárok ti věrní zákazníci, kteří na našem e-shopu za uplynulých 12 měsíců nakoupili zboží alespoň v hodnotě 10 000 Kč.

Na věrnostní slevu ve výši 5 % na celý nákup mají nárok ti věrní zákazníci, kteří na našem e-shopu za uplynulých 12 měsíců nakoupili zboží alespoň v hodnotě 20 000 Kč.

Kde můžu uvést slevové kódy?

Bonusové slevové kupóny zadáváte do příslušného políčka v nákupním košíku. Plošné fixní slevy jsou věrným zákazníkům, kteří na ně mají nárok, připsány automaticky při nákupu skrze jejich uživatelský účet.

Slevy se týkají výhradně nákupů skrze e-shop. Pokud chcete využít slevu v naší kamenné prodejně, museli byste se domluvit s obsluhou, na místě online přihlásit, realizovat objednávku na vybranou obuv skrze e-shop a boty rovnou zaplatit a odnést.

Nabízíte také dárkové poukazy?

Ano, vouchery naleznete v samostatné kategorii v rámci Doplňků a můžou posloužit jako skvělý dárek pro vaše blízké.

Partneři a spolupráce

Jsme výrobce/dovozce, můžete prodávat i naši značku?

Našim zákazníkům se snažíme přinášet to nejlepší, takže se rádi podíváme, co nabízíte a uvidíme, jestli to zapadá do našeho portfolia. Pokud máte již nyní nějaké podklady k zaslání, využijte prosím adresu klara@littleshoes.cz, případně si rádi domluvíme schůzku, na které byste nám své výrobky představili osobně.

Věnuji se affiliate marketingu, můžu se u vás zapojit?

Ano, detailnější informace ohledně možnosti získat provize z propagace naší značky naleznete v sekci Affiliate program, prozatím nabízíme pouze zapojení skrze systém eHUB.

Jsem influencer, dáte mi slevu/boty zdarma?

Určitě se nám ozvěte, klidně na sociálních sítích, a když nám bude vzájemná spolupráce dávat smysl, rádi se domluvíme na konkrétní variantě tak, aby všem přinášela užitek.

Využili byste mé služby jakožto odborníka (fyzioterapeut, podolog apod.)?

Rozhodně jsme otevřeni všem formám možného propojení se specialisty, takže poprosíme o kontakt a rádi se s vámi na úvodní schůzce/videohovoru pobavíme o tom, jak si můžeme navzájem pomoci.

Jak vám můžu pomoci?

Děkujeme za ochotu, potěší nás celá řada drobností: Už jen samotné pozitivní zmínky přátelům; srdečné recenze; sledování, označování a sdílení na sociálních sítích; ovšem nejvíce nás těší, když se k nám rádi a pravidelně vracíte pro boty nejen pro sebe, ale celou vaši rodinu. Děkujeme!