Na vrácení zboží máte 21 dnů od převzetí, stačí tyto 4 kroky:
Reklamace
Může se stát, že boty mají výrobní vadu a je potřeba je reklamovat. Pro co nejjednodušší a nejrychlejší vyřízení doporučujeme následující postup.- Zvažte, zda je reklamace oprávněná - viz nejčastější důvody neopodstatněných reklamací níže.
- Nafoťte vadu na zboží (ideálně více fotografií a detail vady).
- Vyberte Reklamace – on-line podání na základě fotodokumentace a klikněte na PODAT REKLAMACI.
- Budeme Vás kontaktovat ohledně řešení reklamace, případně Vás požádáme o odeslání bot pro posouzení reklamace.
Je rozdíl mezi zárukou a životností
Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání – při nesprávném či intenzivním používání dojde k jejímu opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:- Zboží bylo užíváno k nevhodnému účelu (např. na jízdu na odrážedle, vycházková obuv na sport, interiérová obuv venku apod.).
- Zboží bylo užíváno nevhodným způsobem a vada vznikla mechanickým opotřebením (nejčastěji odřené špičky/nárty od lezení nebo klečení).
- Vada nebyla reklamována v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo i po jejím vzniku dále používáno a předáno k reklamaci až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod.) a celkově vynošené obuvi.
- Vada byla na zboží v době převzetí, a přesto bylo zboží užíváno (odlišnost velikosti levé a pravé boty, křivé šití, nerovnosti na podrážce apod.).
- Jedná se o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze…)
- Vada je způsobena nesprávnou péčí - skladování ve vlhku, absence pravidelné impregnace a krémování, praní, nevhodné čištění, aplikace čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušení sálavým teplem, v sušičce či fénem, nadměrné vystavování slunci, neodborný zásah kupujícího-spotřebitele.
Reklamace se řídí platným Reklamačním řádem, který je součástí Všeobecných obchodních podmínek.