Vrácení a reklamace

Na vrácení zboží máte 21 dnů od převzetí, stačí tyto 4 kroky:

1. Vyplňte Retino Klikněte dole na Vrátit objednávku. Po vyplnění systém vygeneruje štítek (kdybyste ho chtěli doma rovnou tisknout a lepit na balík).

2. Připravte balík Vracené zboží zabalte (můžete do původního pytle). Přiložte lísteček s Vaším jménem a číslem objednávky. Zboží prosím zašlete nenošené, nepoškozené, neznečištěné a v původní krabici/obalu (cedulky pošlete také zpět, nevadí, když je kvůli zkoušení odstřihnete). Krabici od bot prosím nepoužívejte jako vnější obal pro zaslání a nepolepujte či nepopisujte ji štítky, adresou apod.

3. Pošlete zásilku Dojděte na Zásilkovnu (můžete, i když k Vám zboží šlo jiným přepravcem) a předejte jim balík. Buď na něm již máte nalepený štítek, nebo stačí obsluze nadiktovat kód pro vrácení 94029095 a oštítkují za Vás. Na místě nic neplatíte, až při vracení peněz Vám z částky odečteme 59 Kč (v případě podání v ČR). Případně si můžete vybrat jiného přepravce a zajistit dopravu na naši adresu (Little Shoes, U Vodárny 1506/1, 397 01 Písek) na vlastní náklady.

4. Počkejte na peníze Zboží nám obvykle přijde za 4-7 dní, peníze zpět na účtu pak máte cca do 14 dní. Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme. Pokud jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod 2 500 Kč, bude cena dopravy započítána při dobropisování vráceného zboží. Věříme, že tento krok je vzhledem k souvisejícím nákladům pochopitelný a my tak budeme mít možnost toto zvýhodnění i nadále udržet, děkujeme!

 

 

Reklamace

Může se stát, že boty mají výrobní vadu a je potřeba je reklamovat. Pro co nejjednodušší a nejrychlejší vyřízení doporučujeme následující postup.
  1. Zvažte, zda je reklamace oprávněná - viz nejčastější důvody neopodstatněných reklamací níže.
  2. Nafoťte vadu na zboží (ideálně více fotografií a detail vady).
  3. Vyberte Reklamace – on-line podání na základě fotodokumentace a klikněte na PODAT REKLAMACI.
  4. Budeme Vás kontaktovat ohledně řešení reklamace, případně Vás požádáme o odeslání bot pro posouzení reklamace.

Je rozdíl mezi zárukou a životností

Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání – při nesprávném či intenzivním používání dojde k jejímu opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:
  • Zboží bylo užíváno k nevhodnému účelu (např. na jízdu na odrážedle, vycházková obuv na sport, interiérová obuv venku apod.).
  • Zboží bylo užíváno nevhodným způsobem a vada vznikla mechanickým opotřebením (nejčastěji odřené špičky/nárty od lezení nebo klečení).
  • Vada nebyla reklamována v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo i po jejím vzniku dále používáno a předáno k reklamaci až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod.) a celkově vynošené obuvi.
  • Vada byla na zboží v době převzetí, a přesto bylo zboží užíváno (odlišnost velikosti levé a pravé boty, křivé šití, nerovnosti na podrážce apod.).
  • Jedná se o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze…)
  • Vada je způsobena nesprávnou péčí - skladování ve vlhku, absence pravidelné impregnace a krémování, praní, nevhodné čištění, aplikace čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušení sálavým teplem, v sušičce či fénem, nadměrné vystavování slunci, neodborný zásah kupujícího-spotřebitele.

Reklamace se řídí platným Reklamačním řádem, který je součástí Všeobecných obchodních podmínek.