Vrácení zboží a reklamace

Co vám nevyhovuje, pošlete nám do 3 týdnů od převzetí zpět. Máme pro Vás levný a rychlý způsob vrácení, využijte formulář níže. Zboží k nám přijde za 4-5 dní, peníze zpět na účtu pak budete mít do cca 14 dní.

  • Zvolte vrácení přes Zásilkovnu
    • Po vyplnění formuláře obdržíte vygenerovaný štítek pro zpětné zaslání 
    • Nebo můžete na pobočce Zásilkovny uvést kód pro zpětnou zásilku 94029095 - v tom případě je nutné do zásilky vložit Vaše kontaktní údaje
    • Na místě nic neplatíte, my vám z peněz za vrácené zboží odečteme 59 Kč (v případě podání v ČR)
    • Odeslat balík touto cestou můžete i když k vám putoval jiným přepravcem
  • Chcete si dopravu zpět zajistit sami
    • V tom případě se Vám štítek generovat nebude a náklady na zaslání zpět hradíte sami dle platného ceníku Vámi vybraného dopravce

Zboží prosím zašlete nenošené, nepoškozené, neznečištěné a v původní krabici/obalu (cedulky pošlete také zpět, nevadí, když je kvůli zkoušení odstřihnete).

Krabici od bot prosím nepoužívejte jako obal pro zaslání a nepolepujte či nepopisujte jej štítky, adresou apod., děkujeme :-).

V případě, že jste uskutečnili objednávku s dopravou zdarma, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod 2 500 Kč, bude cena dopravy započítána při dobropisování vráceného zboží. Věříme, že tento krok je vzhledem k souvisejícím nákladům pochopitelný a my tak budeme mít možnost toto zvýhodnění i nadále udržet, děkujeme!

 

Reklamace

Pro reklamování vadného zboží prosím vyplňte Reklamační formulář 2022

Před odesláním reklamace prosím ještě zvažte, je-li oprávněná. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání – při nesprávném či intenzivním používání dojde k jejímu opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:

  • Zboží bylo užíváno k nevhodnému účelu (např. na jízdu na odrážedle, vycházková obuv na sport, interiérová obuv venku apod.)
  • Vada byla na zboží v době převzetí a přesto bylo zboží užíváno – odlišnost velikosti levé a pravé boty, křivé šití, nerovnosti na podrážce apod.
  • Vada vznikla mechanickým opotřebením (odřený až prodřený materiál třením o tvrdý a hrubý povrch)
  • Jedná se o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze…)
  • Vada nebyla reklamována v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo i po jejím vzniku dále používáno a předáno k reklamaci až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod.) a celkově vynošené obuvi.
  • Vada je způsobena nesprávným užíváním (odírání, ošoupání, promáčením), skladováním ve vlhku, nesprávnou údržbou – absence pravidelné impregnace a krémování, praním, nevhodným čištěním, aplikací čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušením sálavým teplem, v sušičce či fénem, vystavováním slunci, zásahem kupujícího-spotřebitele či mechanickým poškozením

Reklamace se řídí platným Reklamačním řádem, který je součástí Všeobecných obchodních podmínek.